anne marie Posted June 10, 2015 Posted June 10, 2015 Sinds vorige week werkt het niet meer, en ik begrijp er nix van. Wat moet ik doen, NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out NOTE: connecting to 'Annemarie-HP': 192.168.2.100:24800 WARNING: failed to connect to server: Timed out. Dit komt er steeds te staan wie o wie kan mij helpen...
Brian S. Posted February 12, 2016 Posted February 12, 2016 Have you checked for a firewall blocking communication on port 24800 (Synergy's default port)? This is usually the issue when a client cannot connect. It could be due to the firewall software on the server or client, or some equipment in between such as a router. Are you able to ping the server from client, and client from server? (in Dutch:) Heeft u gecontroleerd voor een firewall blokkeert de communicatie op poort 24800 (Synergy standaard poort)? Dit is meestal het probleem wanneer een cliënt niet kan aansluiten. Het zou te wijten aan de firewall software op de server of de cliënt, of een materiaal daartussen zoals een router. Bent u in staat om de server van de klant, en de klant van server pingelen? - Brian
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.