jun191177 Posted November 24, 2018 Posted November 24, 2018 ・自宅、職場で使用するデバイスは違い、どっちでも使用したく思います。 Synergy 1ライセンスを一つ持ちました、自宅で使用しております。 職場でもSynergyを使用する場合は余分なユーザーを追加するには1ライセンス購入が必要でしょうか。 それと現実のライセンスで自宅、職場でも使用可能です。 ライセンスの考え方がわかりませんので、ご教示していただけたら幸いです。
Kelvin Tran Posted November 25, 2018 Posted November 25, 2018 私はあなたの質問の意味を正確に理解していません。 しかし、私はベストを尽くします。 私はGoogle翻訳を使用しています。 翻訳の不正確さをお許しください。 Synergyを自宅や職場で使用しようとしていることを理解しています。 ライセンスは各Synergyサーバーに与えられます。 Synergyサーバーが自宅や職場と一貫している場合は、追加のライセンスは必要ありません。 自宅と仕事で同じライセンスを引き続き使用できます。 ただし、Synergyサーバーシステムが異なる場合は、追加のライセンスが必要になります。 職場のライセンスを購入した場合、それは雇用者が購入したビジネスライセンスでない限り、あなたの使用のためだけであることに注意してください。 これがあなたの質問に答えることを願っています 別のお問い合わせがある場合は、ご返信ください。 __________________________________________________________________________________________ English version: I don't exactly understand the meaning of your question, but I'll try my best. I am using Google Translate. Please forgive any inaccuracies that are present in the translation. I understand that you're trying to use Synergy at home and at work. Licenses are given to each Synergy server. If the Synergy server is consistent with home or work, no additional license is required. You can continue to use the same license at home and at work. However, if the Synergy server system is different, an additional license is required. Please note that if you purchase a work license, it is only for your use unless it is a business license purchased by the employer. I hope this will answer your question If you have another inquiry, please reply.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.